BYD Seal U Design 87 kWh te bestellen l Licht interieur l Schuif-/kanteldak l 360 Camera l 500km wlpt

€ 45.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

BYD Seal U Design 87 kWh te bestellen l Licht interieur l Schuif-/kanteldak l 360 Camera l 500km wlpt


€ 45.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BYD Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franciscusdreef 10
Postcode 3565 AB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6988055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 330 Nm

Aandrijving
Actieradius: 500 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 17,5 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.147 kg
Wielbasis: 277 cm

Accu
Accu: 87 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Accu snelladen: 140 kW

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 643 min

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BYD Seal | We zijn er bijna

Het nieuwe merk "BYD" (Build Your Dreams) begint direct met meerdere modellen. De meeste daarvan zijn SUV's en crossovers, want daar is de meeste vraag naar. Toch biedt BYD ook een traditionele, lage sedan aan. Het blijkt dat dit veruit het fijnste model is van het nieuwe merk. Lees waarom...

Autotest | BYD Seal We zijn er bijna

De Seal is een elektrisch aangedreven sedan van BYD. Het nieuwe platform en de lage bouw geven de Seal een veel beter weggedrag dan de voorgaande modellen van BYD. Traag laden, luide airco.

Plus

  • prima weggedrag
  • grote actieradius
  • vlot en zuinig

Min

  • wel de prijs, maar niet de kwaliteiten van de gevestigde orde
  • traag opladen bij snellader
  • airconditioning stop nooit

Conclusie

Er is geen twijfel mogelijk: de Seal is het best rijdende model van BYD tot nu toe. Dat is op de eerste plaats te danken aan het koetswerk: dit is geen SUV, maar een sedan en dat resulteert als vanzelf in meer stabiliteit en een lager verbruik. Dat laatste draagt weer bij aan een zeer grote actieradius, waardoor het zorgeloos reizen is met de Seal.

Toch is er ook de nodige kritiek. Het comfort wordt verstoord door een klimaatcontrolesysteem dat een heel eigen idee heeft van temperaturen en onophoudelijk blijft loeien. De adaptieve cruise-control corrigeert de kleinste oneffenheid in het wegdek met remmen en "gasgeven" en ook dat bevordert het comfort niet. Het grootste bezwaar is het trage snelladen, waarmee de bruikbaarheid van de Seal echt wordt beperkt.

Toch is de algemene indruk zeer positief. Met het nieuwe platform laat BYD zien dat het luistert naar kritiek en snel leert. Daarbij zijn veel van de bovengenoemde bezwaren met software-updates op te lossen. Kortom: we zijn er bijna!

Deel deze advertentie