Bouwjaar | 17-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.923 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.923 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 420 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 446 x 188 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.160 kg
Accu
Accu: 60 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 150 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 636 min
Het maakt niet uit of u voor de vormgeving of voor de elektrische aandrijving valt. Met de BYD ATTO 3 zit u altijd goed. Een elektrische auto is echt niet meer alleen voor korte ritjes. Het rijbereik van deze auto biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten. Daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren. Hoewel de auto uit 2023 komt, heeft hij maar 7920 kilometer gereden. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. U zult maar een handje tekort komen bij het inladen... dan is de elektrisch bedienbare achterklep een uitkomst. En wat een heerlijk vrij gevoel geeft dat elektrisch bediende glazen panorama dak! Deze BYD ATTO 3 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Snelheid, omgevingsinfo, navigatie en communicatie... Het digitale dashboard geeft alles realtime weer. De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. De bediening van het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Met achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.
Deze BYD is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BYD Atto 3 | Toekomstdroom
Het nieuwe Chinese merk BYD (Build Your Dreams) heeft een bijzondere geschiedenis. Het begon in 1995 als fabrikant van batterijen. Toen de elektrische auto zijn intrede deed, zag BYD de kans schoon en inmiddels is het uitgegroeid tot het best verkopende automerk in China. Nu breidt BYD uit naar Europa met de "Atto 3". Zal het een mooie droom of een nachtmerrie worden?
De BYD Atto 3 is een elektrisch aangedreven gezinsauto uit China. In de basis deugt de Atto 3. Echter, de auto voegt weinig toe aan het bestaande aanbod anders dan een extra veilige batterij.
Plus
- slanke en bovengemiddeld veilige batterij
- ruime, praktische gezinsauto
- originele vormgeving interieur
Min
- mist verfijning van concurrentie
- weinig doordachte ergonomie
- voegt weinig nieuws toe aan bestaande aanbod
Conclusie
Is de eerste auto van Build Your Dreams (BYD) in Europa een zoete droom of een nachtmerrie? Iets er tussenin. In de basis deugt de Atto 3. Deze gezinsauto is ruim, modern en dankzij elektrische aandrijving vlot, stil, schoon en voordelig in gebruik. Echter: dat zijn alle concurrenten ook. Daarom voegt de Atto 3 weinig meer dan een extra veilige accu toe aan het bestaande aanbod.
Daarbij blijkt uit veel zaken dat de Atto 3 het eerste (Europese) model van BYD is. Functies zijn vaak net even eenvoudiger dan bij de concurrentie (actieve veiligheid, grootlicht, infotainment, spraakgestuurde assistent, snelladen), functioneren net even minder goed (automatische volume-regeling, DAB+ tuner, Bluetooth, airco) of zijn geheel afwezig (head-up display, Apple CarPlay / Android Auto).
Gelukkig zijn veel van deze zaken met software updates aan te passen. Echter, dan blijft het nog steeds een grote stap om met een geheel nieuw merk in zee te gaan. BYD had die drempel kunnen verlagen door de Atto 3 voordelig aan te bieden, maar in feite kost de Atto 3 hetzelfde als soortgelijke modellen van de gevestigde orde. In dat licht gezien is de Atto 3 vooral een toekomstdroom. BYD bewijst alle kennis in huis te hebben, deze moet alleen nog op een meer onderscheidende manier worden toegepast.