Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.640 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 24.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.640 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RubzAutomotive.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoefsmid 6 |
Postcode | 7951 ZC |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rubzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - jun. 2012
Modelcode: E89
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 179 x 128 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.855 kg
Interieur
Interieurkleur: PLYSY - Kansas 'Walnut'
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
De Z4 sDrive35iS blinkt uit in tijdloze stijl, onvolprezen klasse en is zonder twijfel de beste keuze voor liefhebbers die waarde hechten aan comfort, lichtvoetigheid, scherpte en een overvloed aan power. Het 3-liter TwinTurbo-blok [uit de 1M] levert namelijk liefst 340pk en 500Nm koppel in de over-boost, welke met behulp van de met de 7-traps DCT-automaat uitzonderlijk goed presteert. Dit exemplaar uit april 2012 verkeert in zeer nette conditie, is uitstekend onderhouden / gedocumenteerd en voorzien van talloze fabrieksopties, gezien het feit dat het het eerste jaar een demo van de BMW-dealer te Gouda betrof. De meest relevante zaken zijn het navigatie-systeem Professional, HiFi Premium Sound-systeem, elektrische stoelverstelling met memory en -verwarming, laatstgenoemde ook in het stuurwiel.
De kenmerkende signatuur komt uitermate krachtig tot zijn recht in deze configuratie. Obligate details uit het M-Aerodynamica pakket springen extra in het oog, dankzij het Titaanzilver metallic, in combinatie met de originele 19-inch breedset Styling 296, grote remmerij, brede achtersteven met twee uitlaatstukken en een diffusor in carrosseriekleur. Het hoogwaardige Kansas 'Walnut'-leder in combinatie met de zwarte dakhemel, het dikke M-Sportstuurwiel en de 'Carbon Shadow'-inleg onderstrepen het unieke karakter. Door de winterharde vouwdak-constructie combineert deze E89-generatie het rijplezier van een Roadster met de bruikbaarheid van een Coupé.
De High Executive-uitvoering staat garant voor veel luxe opties. Naast bovenstaand treffen we zaken als dual zone Climate Control met airconditioning, Bluetooth telefoon met USB/Audio-interface, regen- en lichtsensor, dimmende spiegels, windscherm en adaptieve bi-xenon koplampen met sproeiers. Veiligheid wordt gewaarborgd door alarmklasse 3 [SCM-gecertificeerd], parkeersensoren voor en -achter, Isofix-kinderzitjes bevestiging, bandenspanningscontrole, Cruise Control, spraakherkenning, grootlicht-assistent en actieve voetgangersbescherming. Sportiviteit wordt gecreëerd doo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW Z4 (2003 - 2009) | De neus
In tegenstelling tot andere auto's, staat een cabriolet vaak lange tijd in ongewijzigde vorm op het leveringsprogramma. Daarom is het verstandig bij introductie van een nieuwe roadster ter dege rekening te houden met de toekomst. BMW zag dit als een uitdaging en komt met een auto waarvan vooral de vormgeving revolutionair genoemd mag worden. Maar ook de techniek is helemaal bij de tijd.
BMW durft zijn neus uit te steken met de Z4. De proporties zijn die van een klassieke roadster, maar de Z4 biedt naast rijplezier ook comfort voor dagelijks gebruik. Exclusief en toch bruikbaar.
Plus
- Geslaagde combinatie sportief / comfortabel
- Prima kapconstructie
Min
- Vormgeving blijft wennen
- Onoverzichtelijk bij parkeren
Conclusie
BMW durft de neus uit te steken met de Z4. De vormgeving is zonder meer gewaagd te noemen, maar hoe langer de auto bij de redactie was, hoe meer het uiterlijk in de smaak viel. De toekomst zal leren of deze stijl door anderen wordt overgenomen en de Z4 een echte trendsetter is.
Ook met het rijgedrag nam BMW een risico, want de Z4 moet zowel comfort als sportiviteit bieden. Ook hierin is BMW geslaagd, want zelfs het basismodel is een snelle auto die veel rijplezier binnen riante veiligheidsmarges biedt. Met gesloten kap en een rustiger rijstijl, benadert de Z4 het comfort en gevoel van een coupé. Wie een neus heeft voor de fijnere dingen in het leven, heeft aan de BMW Z4 daarom een vernieuwende auto die nog heel lang plezier zal bieden.