Bouwjaar | 03-09-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.763 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 20.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.763 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RubzAutomotive.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoefsmid 6 |
Postcode | 7951 ZC |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rubzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2009 - sep. 2011
Modelcode: E89
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 179 x 129 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.735 kg
Interieur
Interieurkleur: PLZEW - Nappa Elfenbeinweiss
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Een klasse apart, deze buitengewoon fraaie BMW Z4 uit september 2010. De Roadster onderscheidt zich met een smaakvolle samenstelling; het is de beste keuze voor liefhebbers die waarde hechten aan individualiteit en comfort. De Havanna bruine metallic lak accentueert de lange motorkap, dito wielbasis en korte overhangen. De 18 inch BMW Styling 293-velgen zorgen voor een helder en passend contrast. Het binnenste ademt traditiegetrouw hoogwaardige kwaliteit met Nappa 'Elfenbeinweiss' lederen sportstoelen, uitgebreide leder-afwerking en fijnhouten dashboard-inleg. In dit geval is de hemelbekleding zwart van kleur, is er een multifunctioneel M-Sportstuurwiel met verwarming gemonteerd en verloopt schakelen soepel met een korte M versnellingspook.
Qua prestaties doet de 2,5-liter 6-in-lijn précies wat je verwacht. Het is geen asfalt-vretend snelheidskanon, maar biedt veel 'Freude am Fähren' zoals BMW betaamt. Het N52-blok ligt lekker naar achteren in het vooronder en is een kunstwerk op zich. Het onmiskenbare geluid dringt zich nadrukkelijk aan de inzittenden op. Het blok levert 204pk en 250Nm koppel, dat al bij 2.600 tpm vrijkomt. Wanneer gekoppeld aan de handbak met 6 versnellingen komt het tweezijdige karakter van deze sportwagen optimaal tot z'n recht. Door de winterharde vouwdak-constructie combineert deze E89-generatie het rijplezier van een Roadster met de bruikbaarheid van een Coupé.
Ook qua opties BMW maakt het waar: naast de handmatige sportstoelen met verwarming, zitverlenging en extra zijdelingse steun treffen we opties als het HiFi Premium Sound-systeem, windscherm, automatisch dimmende binnenspiegel, Comfort Plus-pakket, Servotronic, koplampsproeiers, grootlichtassistent, parkeersensoren voor- en achter, lichtpakket, dual zone Climate Control met airconditioning, regen- en lichtsensor, opbergvakpakket en Radio Professional. Dit resulteerde in een cataloguswaarde van € 65.733.
Meer informatie over de [onderhouds]historie volgt. Wij hebben de auto in oktober 2023 ingeruild op een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW Z4 (2003 - 2009) | De neus
In tegenstelling tot andere auto's, staat een cabriolet vaak lange tijd in ongewijzigde vorm op het leveringsprogramma. Daarom is het verstandig bij introductie van een nieuwe roadster ter dege rekening te houden met de toekomst. BMW zag dit als een uitdaging en komt met een auto waarvan vooral de vormgeving revolutionair genoemd mag worden. Maar ook de techniek is helemaal bij de tijd.
BMW durft zijn neus uit te steken met de Z4. De proporties zijn die van een klassieke roadster, maar de Z4 biedt naast rijplezier ook comfort voor dagelijks gebruik. Exclusief en toch bruikbaar.
Plus
- Geslaagde combinatie sportief / comfortabel
- Prima kapconstructie
Min
- Vormgeving blijft wennen
- Onoverzichtelijk bij parkeren
Conclusie
BMW durft de neus uit te steken met de Z4. De vormgeving is zonder meer gewaagd te noemen, maar hoe langer de auto bij de redactie was, hoe meer het uiterlijk in de smaak viel. De toekomst zal leren of deze stijl door anderen wordt overgenomen en de Z4 een echte trendsetter is.
Ook met het rijgedrag nam BMW een risico, want de Z4 moet zowel comfort als sportiviteit bieden. Ook hierin is BMW geslaagd, want zelfs het basismodel is een snelle auto die veel rijplezier binnen riante veiligheidsmarges biedt. Met gesloten kap en een rustiger rijstijl, benadert de Z4 het comfort en gevoel van een coupé. Wie een neus heeft voor de fijnere dingen in het leven, heeft aan de BMW Z4 daarom een vernieuwende auto die nog heel lang plezier zal bieden.