Bouwjaar | 11-05-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.406 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.406 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderweg 15 |
Postcode | 3851 RZ |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 424620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.remconieuwenhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2009
Modelcode: E86
Technische informatie
Koppel: 315 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Lengte: 409 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.325 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder oregon traumrot/schwarz
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 216 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse BMW Z4 Coupé. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Ook een fijne dosis klasse is bijgeleverd, met het lederen interieur. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Altijd goed zicht? De regensensor zorgt ervoor! Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuurwiel, buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bandenspanning checken hoeft niet. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt de druk in de gaten.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
Wij als Audi TT specialist willen u graag alles vertellen over de auto en werken daarom graag op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW Z4 (2003 - 2009) | De neus
In tegenstelling tot andere auto's, staat een cabriolet vaak lange tijd in ongewijzigde vorm op het leveringsprogramma. Daarom is het verstandig bij introductie van een nieuwe roadster ter dege rekening te houden met de toekomst. BMW zag dit als een uitdaging en komt met een auto waarvan vooral de vormgeving revolutionair genoemd mag worden. Maar ook de techniek is helemaal bij de tijd.
BMW durft zijn neus uit te steken met de Z4. De proporties zijn die van een klassieke roadster, maar de Z4 biedt naast rijplezier ook comfort voor dagelijks gebruik. Exclusief en toch bruikbaar.
Plus
- Geslaagde combinatie sportief / comfortabel
- Prima kapconstructie
Min
- Vormgeving blijft wennen
- Onoverzichtelijk bij parkeren
Conclusie
BMW durft de neus uit te steken met de Z4. De vormgeving is zonder meer gewaagd te noemen, maar hoe langer de auto bij de redactie was, hoe meer het uiterlijk in de smaak viel. De toekomst zal leren of deze stijl door anderen wordt overgenomen en de Z4 een echte trendsetter is.
Ook met het rijgedrag nam BMW een risico, want de Z4 moet zowel comfort als sportiviteit bieden. Ook hierin is BMW geslaagd, want zelfs het basismodel is een snelle auto die veel rijplezier binnen riante veiligheidsmarges biedt. Met gesloten kap en een rustiger rijstijl, benadert de Z4 het comfort en gevoel van een coupé. Wie een neus heeft voor de fijnere dingen in het leven, heeft aan de BMW Z4 daarom een vernieuwende auto die nog heel lang plezier zal bieden.