Bouwjaar | 23-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.363 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 99.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.363 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 230 kW (313 PK)
Vermogen elektromotor(en): 145 kW (197 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 110 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 275/45 R20
Bandenmaat achter: 305/40 R20
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Accu: 30 kWh
Accu laden: Type 3, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 200 x 176 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.395 kg
Laadvermogen: 805 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 26,818181818182 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
| M-Sport pakker | LED Laserlight | Curved Display | Verlengde fabrieksgarantie | Luchtvering | 20" M-Sport breedset | Smart Key-less | Parkeerassistent | Draadloos Apple CarPlay | Inductieladen telefoon | Stoelverwarming voor | Zwarte hemelbekleding | Lederen bekleding | Sportstoelen | 1 eigenaar | BTW auto | Nieuwstaat | 2023 | 15.363 km | EUR 99.900 incl. BTW |
BMW X5 xDrive50e High Executive M-Sport (490pk)
Hybride techniek past BMW al een tijd toe in de X5. De laatste versie was de xDrive45e. Nu is er het vernieuwde model van de X5 en daar hoort ook een nieuwe hybride variant bij. Dit is de - xDrive50e. Naast tal van modernisering op cosmetisch vlak is het met name de techniek die een grote verbetering onderging. Zeker in de klasse van de grote SUV's was een serieus te noemen actieradius die je elektrisch kunt afleggen nogal beperkt. De xDrive50e heeft dat wel. In de praktijk rijdt je namelijk zomaar ruim 80 tot 90 km uitsluitend elektrisch. Het vermogen steeg van 113pk naar maar liefst 197pk. De 3.0 6-cilinder benzinemotor bleef, maar levert ook aanzienlijk meer vermogen waardoor deze X5 nu een systeemvermogen heeft van 489pk. Zulke cijfers leveren puike prestaties. Op z'n zachts gezegd nogal een understatement want in slechts 4,8 s accelereert deze kolos vanuit stilstand naar 100 km/h en in tegenstelling tot zijn voorganger gaat deze X5 ook lekker mee op de Duitse Autobahn en is de topsnelheid begrensd op 250km/h.
Rijden in de nieuwe X5 is een genot. Rust en comfort alom. De stilte is indrukwekkend en de overgang tussen elektrische aandrijving en de fossiele verbrandingsmotor is uiterst hightech en niet meer merkbaar. De luchtvering, de actieve dempers van het M-Sport onderstel en BMW's Adaptive Drive geven de X5 een breed karakter, want naast uiterst comfortabele metgezel is de BMW verbazingwekkend dynamisch. In Sport Plus modus liggen de grenzen ronduit ver en kun je mede door het lage zwaartepunt door h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X5 (2014 - 2018) | Nieuwe (ge)tijden
Wie graag een grote, ruime en comfortabele auto rijdt, moet daar een prijs voor betalen. Dat gaat verder dan alleen de aanschaf. Bestuurders van een grote SUV moeten hun keuze keer op keer verantwoorden vanwege de aanslag op het milieu en de weinig bescheiden uitstraling. BMW zag daarom de verkoopcijfers dalen en ontwikkelde een oplossing. Kan de nieuwe X5 het tij keren?
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. De motoren zijn sterker en de prestaties beter dan voorheen, maar het verbruik lager.
Plus
- uiterst comfortabel
- ruim
- prima prestaties
Min
- opdringerige klank standaard audiosysteem
- verkeersbordherkenning maakt veel fouten
- hoog verbruik
Conclusie
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. Ondanks het feit dat ook de nieuwe X5 een zeer grote auto is, is de vormgeving ingetogen en is de uitstraling beschaafder. De motoren zijn nog sterker en de prestaties nog beter dan voorheen, maar tegelijkertijd is het verbruik minder hoog.
Meer dan voorheen ligt de nadruk op comfort. Het onderstel is voor BMW-begrippen ongekend zacht en vraagt enige gewenning. De binnenruimte is enorm en desgewenst is de X5 leverbaar als zevenzitter. De uitrusting is modern en biedt alles wat van een moderne reisauto mag worden verwacht. Daarmee zijn veel bezwaren tegen de X5 weggenomen, terwijl de kwaliteiten alleen maar zijn versterkt.