Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Maassche Echt B.V. |
Contactpersoon | - |
Adres | Bellweg 3 |
Postcode | 6101 XA |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 386286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaasschebmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: aug. 2023 - 2024
Modelcode: G05
Referentienummer: 7470534
Typenummer: 41EU
Technische informatie
Vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 230 kW (313 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 69 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 2.395 kg
Wielbasis: 298 cm
Interieur
Interieurkleur: Tartufo
Bekledingcode: ZBTQ
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
De Maassche Echt vindt u 30 minuten onder Eindhoven ter hoogte van het knooppunt A2 met A73(tevens eindpunt A73 komende vanuit Nijmegen/Venlo).
Bekijk ook www.bmw-occasions.nl .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X5 (2014 - 2018) | Nieuwe (ge)tijden
Wie graag een grote, ruime en comfortabele auto rijdt, moet daar een prijs voor betalen. Dat gaat verder dan alleen de aanschaf. Bestuurders van een grote SUV moeten hun keuze keer op keer verantwoorden vanwege de aanslag op het milieu en de weinig bescheiden uitstraling. BMW zag daarom de verkoopcijfers dalen en ontwikkelde een oplossing. Kan de nieuwe X5 het tij keren?
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. De motoren zijn sterker en de prestaties beter dan voorheen, maar het verbruik lager.
Plus
- uiterst comfortabel
- ruim
- prima prestaties
Min
- opdringerige klank standaard audiosysteem
- verkeersbordherkenning maakt veel fouten
- hoog verbruik
Conclusie
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. Ondanks het feit dat ook de nieuwe X5 een zeer grote auto is, is de vormgeving ingetogen en is de uitstraling beschaafder. De motoren zijn nog sterker en de prestaties nog beter dan voorheen, maar tegelijkertijd is het verbruik minder hoog.
Meer dan voorheen ligt de nadruk op comfort. Het onderstel is voor BMW-begrippen ongekend zacht en vraagt enige gewenning. De binnenruimte is enorm en desgewenst is de X5 leverbaar als zevenzitter. De uitrusting is modern en biedt alles wat van een moderne reisauto mag worden verwacht. Daarmee zijn veel bezwaren tegen de X5 weggenomen, terwijl de kwaliteiten alleen maar zijn versterkt.