Bouwjaar | 12-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.124 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.124 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Hengelo |
Contactpersoon | V.Inanir |
Adres | Sloetsweg 116a |
Postcode | 7557 HR |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53576157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumhengelo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 193 x 178 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.755 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Prijs is EXPORTPRIJS met Duitse papieren.
Ex Bpm.
KETTING IS HOORBAAR. Timing chain noise. Steuerkette ist nicht oke.
Motor loopt, engine wordking, motor lauft, .
Nationale Auto Pas.
Niet rokers auto.
Origineel Nederlandse auto.
Aantal sleutels: 2
= Bedrijfsinformatie =
Uiterste prijs is de 'vanaf prijs'.
Biedingen onder de 'vanaf prijs' wordt niet op gereageerd!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X5 (2014 - 2018) | Nieuwe (ge)tijden
Wie graag een grote, ruime en comfortabele auto rijdt, moet daar een prijs voor betalen. Dat gaat verder dan alleen de aanschaf. Bestuurders van een grote SUV moeten hun keuze keer op keer verantwoorden vanwege de aanslag op het milieu en de weinig bescheiden uitstraling. BMW zag daarom de verkoopcijfers dalen en ontwikkelde een oplossing. Kan de nieuwe X5 het tij keren?
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. De motoren zijn sterker en de prestaties beter dan voorheen, maar het verbruik lager.
Plus
- uiterst comfortabel
- ruim
- prima prestaties
Min
- opdringerige klank standaard audiosysteem
- verkeersbordherkenning maakt veel fouten
- hoog verbruik
Conclusie
Groter, sneller, luxueuzer en toch bescheidener dan voorheen. Zo kan de nieuwe BMW X5 het beste worden samengevat. Ondanks het feit dat ook de nieuwe X5 een zeer grote auto is, is de vormgeving ingetogen en is de uitstraling beschaafder. De motoren zijn nog sterker en de prestaties nog beter dan voorheen, maar tegelijkertijd is het verbruik minder hoog.
Meer dan voorheen ligt de nadruk op comfort. Het onderstel is voor BMW-begrippen ongekend zacht en vraagt enige gewenning. De binnenruimte is enorm en desgewenst is de X5 leverbaar als zevenzitter. De uitrusting is modern en biedt alles wat van een moderne reisauto mag worden verwacht. Daarmee zijn veel bezwaren tegen de X5 weggenomen, terwijl de kwaliteiten alleen maar zijn versterkt.