Bouwjaar | 02-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.296 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
€ 64.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.296 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2021 - jul. 2024
Modelcode: G01
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 135 kW (184 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.600 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 53 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Wist je dat bestuurders van Duitse auto's tot de meest merkentrouwe rijders horen? Geen wonder, want onze oosterburen koppelen kwaliteit en betrouwbaarheid aan grote klasse en uitstekende prestaties. Met de pittige benzinemotor en de automatische transmissie is autorijden een waar genoegen. Het kan niet op: een fraai lederen interieur, zeeën van licht met het elektrisch bediende glazen panorama dak en probleemloos in- en uitladen met de elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. In deze BMW profiteert u onder andere ook van: 21 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het inventieve 360 graden camerasysteem op deze auto heeft de functie om u assistentie te bieden in nauwe ruimtes en straten, waar het achteruit rijden vaak een uitdaging is. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleert u uiteenlopende functies, ook op afstand. Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo'n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. Smartphone in het rood? Geen punt, de draadloze telefoonlader zorgt voor een volle accu. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. De uitrusting van deze BMW is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, WIFI-hotspot, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en DAB ontvangst behoorlijk compleet.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Ogen op de weg en toch alle dashboardinfo in beeld? Daar zorgt de head-up display voor! Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.