BMW M5 CS Frozen Green M5 CS | 635 PK | Dealer onderhouden

€ 159.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-08-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.000 km
Deuren 4
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 466 kW (635 pk)

BMW M5 CS Frozen Green M5 CS | 635 PK | Dealer onderhouden


€ 159.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-08-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.000 km
Deuren 4
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 466 kW (635 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mar-Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Madame Curiestraat 24A
Postcode 3316 GN
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55790752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mar-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2021 - feb. 2022

Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 305 km/u
Ledig gewicht: 1.800 kg
Wielbasis: 298 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

de BMW M5 CS is werkelijk een wolf in schaapskleren! de beleving van deze M5 is onbeschrijfelijk en voor de liefhebber een droom. Deze M5 CS heeft fabrieksgarantie tot 31-08-2027 en tevens jaarlijks onderhoud tot 31-08-2027 wat dus inhoud jaren zorgeloos rijden. Hier onder staat beschreven wat de M5 CS zo bij zonder maakt.


Met precies 635 pk heeft BMW M GmbH nooit eerder zo'n krachtige M5 geleverd. Sterker nog, het is de sterkste straatauto die de motorsportafdeling ooit voor de openbare weg lanceerde. Maak kennis met de M5 CS.
Het vermogen wordt gehaald uit een 4,4-liter V8-motor die in het vooronder van de M5 CS hangt. Daarmee is de sportsedan met zijn trekkracht van 750 Nm precies 10 pk sterker dan de M5 Competition zoals die al geruime tijd op de prijslijst staat. Dankzij deze motorprestaties is de M5 CS in staat om - mede mogelijk door de aanwezige vierwielaandrijving - vanuit stilstand de 100 km/h in exact drie tellen te bereiken. De snelheidsmeter staat 7,3 tellen láter op 200 km/h. De topsnelheid is elektronisch afgeregeld, maar de Duitse autobouwer verkiest 305 km/h boven de gebruikelijke 250 km/h.

10 pk in de plus, 70 kg in de min
BMW voert weliswaar de motor op voor een beter prestatieniveau, het merk heeft tegelijk het gewicht van de sportsedan gereduceerd. In vergelijking met de M5 Competition weegt de CS-versie zo'n 70 kg minder. Die gewichtsreductie is mede bereikt door de toepassing van gesmede 20-inch grote wielen (Pirelli P Zero Corsa-banden, vóór: 275/35R20 en achter: 285/35R20), een koolstofvezel motorkap, een lichtgewicht armsteun tussen de stoelen en M Carbon-stoelen voorin.

De designafdeling van BMW heeft de CS-uitmonstering van de M5 specifieke details gegeven, zodat je hem direct herkent. Zo kleuren de grilles goudbrons, waarin ook het sierdeel in het voorscherm en de kofferklepstrip is uitgevoerd. De laser-koplampen lichten geel in plaats van wit op, wanneer de verlichting of het welkomslicht wordt ingeschakeld. Op de grille prijkt een 'M5 CS'-logo. In lijn met de M2 zijn de motorkap, de frontsplitter, de buitenspiegelkappen, de achterspoiler, de diffuser en de motorafdekking van carbon fibre vervaardigd.

Wilt u deze unieke M5 CS bekijken en evt een proefrit maken? Maak dan een afspraak bij Mar-automotive in Dordrecht. Let wel dit is de enige op dit moment op het net!!!!

De indrukwekkende vormen en de topprest

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie