BMW M5 5-Serie Pano Dak HeadUp

€ 70.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-06-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.689 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

BMW M5 5-Serie Pano Dak HeadUp


€ 70.000,-

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.689 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Vulpen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Ambacht 62
Postcode 6931 EZ
Plaats Westervoort
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23686302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanvulpenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/40 R20
Bandenmaat achter: 275/35 R20
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 298 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.830 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 241 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,5 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

VOORZIEN VAN PANODAK.
ALCANTARA HEMELBEKLEDING.
SCHITTERENDE KLEURENCOMBINATIE.
ONDER GARANTIE ZIJN RECENT DE INJECTOREN VERVANGEN.
DE KENNER WEET GENOEG.
AUTO WORDT DAGELIJKS BEREDEN.
INRUIL MOGELIJK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie