Bouwjaar | 23-03-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.522 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 466 kW (635 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.522 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 466 kW (635 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Du Parc B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 5 |
Postcode | 5061 JX |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5452000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duparc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2023
Modelcode: G30 LCI
Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 305 km/u
Ledig gewicht: 1.800 kg
Wielbasis: 298 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 256 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Direct uit voorraad leverbaar deze schitterende BMW M5 CS
Frozen Brands Hatch Grey Exterieur
Zwart Leder
Carbon Sport Stoelen
M Carbon Keramisch Remsysteem
Motorkap Carbon
M Drivers Package
Head Up Display
Connected Professional
Shadow Line
Exterieur Delen Goud-Brons
DAB Radio
BMW Live Dashboard Professional
Comfort toegang
Ambiente Verlichting
Stoel Verwarming
Carbon Dak
Carbon Spiegels
Harman Kardon Surround Systeem
Voor meer info staan wij u graag te woord, U kunt ons bereiken op nr 013-5452000
Auto's zijn geadverteerd exclusief €1.500,- in BTW Du Parc Luxury Cars & Art rijklaarmaakkosten.
- 1 jaar garantie conform CarGarantie
- Vloeistoffen check
- APK met een minimale geldigheid van 6 maanden
In samenwerking met onze partners kunnen wij u voorzien van een Financiering of Leasing
Het inruilen van uw auto is bespreekbaar.
Prijswijzigingen en spel- en zetfouten voorbehouden.
Voor meer informatie kunt u direct contact opnemen met:
Du Parc Luxury Cars & Art
Bedrijfsweg 5
5061 JX Oisterwijk
Telefoon: 013-5452000
Email: info@duparc.nl
Website: www.duparc.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).