Bouwjaar | 15-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.321 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 459 kW (625 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.321 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 459 kW (625 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Arp Specials & Youngtimers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prismalaan Oost 15 |
Postcode | 2665 NW |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15638770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoarp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2023
Modelcode: G30 LCI
Technische informatie
Koppel: 750 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 305 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 498 x 190 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.870 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 255 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
De beste daily, de beste reisauto of gewoon een rasechte powersedan? De BMW M5 Competition is een sportsedan die z'n prestaties met haast absurde kalmte neerzet. Hij is geen losgeslagen hot-rod zoals de E 63; meer een soort lounge die zich toevallig met supercarsnelheden voortbeweegt. Z'n vierwielaandrijving is bijzonder slim en we vermoeden dat je zelfs op het circuit niet per se de neiging zult hebben om 'm in de ESC-loze, achterwielaangedreven 'gevarenmodus' te zetten. Selecteer gewoon 4WD Sport en geniet van de op de achteras gefocuste balans van een auto die z'n grootte en gewicht bewonderenswaardig goed weet af te schudden.
En allemachtig, wat is ie snel. Je zult nergens echt lang vol gas kunnen geven, en als je de transmissie zelf bedient via de flippers, kun je beter altijd een versnelling hoger gaan zitten dan je hart je ingeeft - al was het maar om de warpsnelheid iets te temperen. Het motorgeluid is in de cabine vrij gedempt, als je tenminste niet op die uitnodigend rode M-knopjes hebt gedrukt, en dat betekent dat de snelheidsmeter telkens weer moeiteloos op enorme getallen komt te staan. Ons exemplaar staat volledige in de eerste fabriekslak en verkeert in bizar mooie staat. Buiten de toch al dikke optielijst heeft de eigenaar nog een volledig catless sportuitlaat systeem eronder gezet. De auto is volledig dealer onderhouden en naast de reguliere beurten is iedere 5.000km de olie ververst. Een unieke M5 met M-drivers pack en keramische remmen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).