BMW M5 5-Serie Competition Edition|1/200|B&O|Schuifdak|staat

€ 89.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.942 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

BMW M5 5-Serie Competition Edition|1/200|B&O|Schuifdak|staat


€ 89.990,-

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.942 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoHuisLimburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg Zuid 90-100
Postcode 6134 AD
Plaats Sittard
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28336597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuislimburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 297 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.410 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Deze exclusieve BMW M5 Competition Edition is het uitzwaaimodel van de sublieme F10 M5. BMW wilde nog één keer goed uitpakken met 200 exemplaren van deze fantastische auto. 100 exemplaren zijn geleverd in carbon schwarz metallic, 100 in mineralweiss metallic
De M5 Competion Edition werd geleverd met ALLE opties. Dus werkelijk "full option". Je had alleen de keuze zwart of wit en stalen remschijven of keramische remschijven. Dit zwart/wit thema is ook in het interieur doorgezet met witte merino leren biezen om de vloermatten en witte stiksels in het zwarte leer.

BMW heeft nog meer gedaan om deze M5 heel speciaal te maken. Het motorvermogen van de 4,4 liter 8 cylinder turbo motor is verhoogd naar 600 pk en 700 Nm. Om dit extra vermogen via de gesmede 20inch wielen kwijt te kunnen, is de ophanging 10 mm verlaagd en hebben de veren, schokdempers, stabilisatoren en differentieel een andere set-up gekregen dan de "standaard" M5. Ook de stuurbekrachtiging is aangescherpt. En dan te bedenken dat de topsnelheid van deze M5 door het M Drivers Package niet begrensd is! De vele carbon delen (interieur, buitenspiegelkappen, achterspoiler, diffuser) versterken de bijzondere uitstraling van deze super M5.

Het interieur is verder aangekleed met alles wat het verblijf in deze M5 heel erg aangenaam maakt: 1200 Watt Bang & Olufsen surround systeem, 4 zone-airconditioning, stoelverwarming voor en achter, stuurverwarming, regensensor, head up display, elektrisch verstelbare sportstoelen met geheugen, comfort acces, soft close, anthraciet alcantara hemel, uitgebreid leerpakket, achterbank in delen neerklapbaar, privacy glas achterin, zonneschermen achterin, skiluik, zelf dimmende binnen- en buitenspiegels, adaptive led koplampen, grootlicht assistent, schuifdak, park distance control, achteruitrijcamera, enz, enz, enz. De optielijst is werkelijk heel erg lang zoals op de foto's te zien is.

Deze auto verkeert in een sublieme staan. Aan werkelijk alles is te zien hoe enorm zorgvuldig er met deze M5 is omgegaan. Volledig BMW dealer onderhouden, hetgeen aantoonbaar is middels de aanwezige facturen en uiteraard ook op te vragen bij BMW dealer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie