BMW M5 5-Serie Competition | Bowers & Wilkins | Memory | Keyless | 360 camera | Stoelverkoeling

€ 76.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-09-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.733 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 459 kW (625 pk)

BMW M5 5-Serie Competition | Bowers & Wilkins | Memory | Keyless | 360 camera | Stoelverkoeling


€ 76.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.733 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.395 cc
Vermogen 459 kW (625 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam All Rides
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dopplerstraat 33A
Postcode 1704 SR
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22771133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.allrides.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 275/35 R20
Bandenmaat achter: 295/30 R20
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 298 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Laat u niets wijsmaken, deze BMW 5-serie biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze BMW wordt verzorgd door een achtcilinder motor en een automatische transmissie. Heerlijk comfortabel zitten, en genieten van stijlvolle kwaliteit? Deze auto heeft een fraai lederen interieur. Deze BMW 5-serie heeft niet alleen verwarmbare voorstoelen, maar ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Met de verwarmbare achterbank zitten uw achterpassagiers er net zo behaaglijk bij als u. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verwarmde ruitensproeiers horen tot de voorzieningen op deze auto.

Het inventieve 360 graden camerasysteem op deze auto heeft de functie om u assistentie te bieden in nauwe ruimtes en straten, waar het achteruit rijden vaak een uitdaging is. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Extra opties op deze auto zijn: navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en draadloos opladen.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze BMW 5-serie samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze BMW bovendien head-up display, dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Maak een afspraa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW M5 | Formule M5

De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.

Autotest | BMW M5 Formule M5

De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik

Plus

  • comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
  • zeer ruim, ook achterin
  • vooruitstrevende en vernieuwende techniek

Min

  • besturing BMW 6-serie is nog beter
  • bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen

Conclusie

De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.

Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie