Bouwjaar | 07-02-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.236 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 460 kW (627 pk) |
€ 76.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.236 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.395 cc |
Vermogen | 460 kW (627 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DCT Belgium BVBA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ooigemstraat 6 |
Postcode | 8710 |
Plaats | Wielsbeke |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 443333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dct.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
**ADDRESS - 2800 MECHELEN - ANTWERPSESTEENWEG 209 - BELGIUM - +32 15 89 89 88**
Belgian car, 1st owner With full service history at BMW. Black Sapphire Black leather merino Competition package Seat Heating Automatic Climate control 4 zone Ambient air package Carbon structure interior Navigation professional Harman Kardon Adaptive LED headlights High Beam assist Driving assist Parking assistance plus Alarm system Comfort acces M Sport exhaust
VAT not refundable
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW M5 | Formule M5
De BMW M5 is de vierde auto uit de 5-serie die wordt getest. En daar zijn een aantal goede redenen voor. Zo bewijst BMW met de 5-serie één van de meest vernieuwende autofabrikanten van dit moment te zijn. De doordachte ergonomie en vooruitstrevende techniek tillen de rijeigenschappen en veiligheid naar een hoger plan. Dat maakt iedere proefrit met een BMW 5-serie tot een genoegen. Maar nu is de ultieme 5-serie verkrijgbaar: de M5. Ook nu toont BMW een fascinerend staaltje techniek; de M5 doorbreekt de magische grens van 500 pk.
De BMW M5 is eigenlijk veel te snel voor de openbare weg. Als pronkstuk is de M5 wel geslaagd, want BMW zorgt ervoor dat iedereen het vermogen onder controle kan houden waardoor voor dagelijks gebruik
Plus
- comfortabele zakenauto, sublieme raceauto
- zeer ruim, ook achterin
- vooruitstrevende en vernieuwende techniek
Min
- besturing BMW 6-serie is nog beter
- bij zeer kalm rijden houdt automaat merkbaar in tijdens schakelen
Conclusie
De BMW M5 voelt op de Nederlandse wegen als een wild roofdier in een veel te kleine kooi. Het is een machtig gevoel een dergelijk beest onder controle te houden, maar tegelijkertijd is duidelijk dat het volstrekt zinloos is zoveel paardekrachten te hebben. Toch is BMW er in geslaagd een auto te maken die dankzij de vele veiligheidssystemen door iedere bestuurder in de hand kan worden gehouden. Afhankelijk van de ervaring en/of durf kunnen steeds meer van die systemen worden uitgeschakeld waarmee de M5 steeds minder luxeauto en steeds meer raceauto wordt.
Helaas heeft niet iedereen een circuit in de achtertuin en ook een dagje een baan afhuren zal niet in ieder budget passen. Het is daarom vooral op de zeer lange afstand waarop de superioriteit van de M5 daadwerkelijk tot zijn recht komt (Ivo Kroone).