Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 390 kW (531 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 390 kW (531 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VIAR Motors |
Contactpersoon | Frederik Vanackere |
Adres | Kleppestraat 76 |
Postcode | 8890 |
Plaats | Dadizele |
Land | België |
GSM | +32 (0)497 - 499272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
BMW M3 Competition M xDrive TOURING !!!
DEMO VOERTUIG MET SLECHTS 6000 KM
BINNENKORT BESCHIKBAAR
Extra opties en pakketten:
-M Drive Professional
-M Drive Package
- M Sport differentieel
-Dak en spiegels Zwart
- M Dakrails in Shadow Line hochglänzend
-M Sportzetels
-M Shadow Line hochglänzend
-M Hemelbekleding Anthrazit
-M Shadow Line hochglänzend met bij horende elementen
-BMW Individual Frozen Pure Grey
-M decoratieve lijsten Carbon Fibre
-Innovation Pack
--Comforttoegang
--Adaptive LED headlights
--High Beam Assist
--Driving Assistant Pack Professional
Interieur en Comfort:
-Adaptieve Ophanging M
-Zonnewerend glas achteraan
-Akoestische beglazing
-Spiegelpakket- Automatisch dimmende binnenspiegel
-Electrische regeling voorzetels met geheugenfunctie voor bestuurderszetel
-Lendensteun vooraan
- M veiligheidsgordels
-Automatische airco 3 zones
-Desactivatie passagiersairbag
-Opbergvak voor Wireless Charging
-Volleder Merino Schwarz
Multimedia:
-DAB-Tuner
-Harman/kardon Surround Sound System
-BMW Teleservices
-Connected Drive Services
-Connected Package Professional
-Personal eSIM
-BMW Live Cockpit Navigation Professional met Head-Up Display
Veiligheid en verlichting:
-Antidiefstalbouten
-Weergave bandendruk
-Alarmsysteem
-Intelligent Emergency Call -eCall
-M Compound remmen, rot
-Parking Assistant Pack Plus
-Veiligheidskit
Wiel en toebehoren:
-Bandenherstelkit
-Active Guard
-Alu velgen styling 826 M 19"/20" (Jetblack)
Ongeval-kras-rook-huisdiervrij
BTW aftrekbaar
Bezichting/testrit enkel na afspraak
On parle français
We speak english
Wir sprechen deutsch
. Tel: 0032497499272
VIAR-MOTORS
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.