BMW M3 3-Serie Touring xDrive Competition | M-Race Track Pack | Keramisch | Schaalstoelen | M-drivers Pack | HK | 360 cam | 1e eig

€ 139.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-08-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.950 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

BMW M3 3-Serie Touring xDrive Competition | M-Race Track Pack | Keramisch | Schaalstoelen | M-drivers Pack | HK | 360 cam | 1e eig


€ 139.750,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 17.950 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rijdersauto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres A. Vogelstraat 15
Postcode 8081 HD
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)525 - 701271 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rijdersauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.840 kg
Wielbasis: 286 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Rijdersauto garantie: .

Net binnen: de BMW van dit moment, wat ons betreft, de BMW M3 Touring!

Over deze M3 xDrive Competition Touring:

Bij Rijdersauto zeiden we tegen elkaar: "Áls we een M3 Touring kopen, dan moet hij ook helemaal perfect zijn."
En dat was deze: helemaal afgeladen vol met opties en in een, wat ons betreft, waanzinnige spec.

Getogen in Dravit Grau metallic, een kleur die zich op de foto lastig laat vastleggen en die u het beste in het echt kunt komen ervaren.
In de zon op z'n mooist, als de vele metallic extra goed zichtbaar is.
In combinatie met de vele hoogglans zwarte delen, getint glas, zwarte wielen en goudkleurige remklauwen een zeer stijlvolle combinatie.
Daarnaast is deze M3 Touring voorzien van het M-Race Track Pack.
Dit betekent dat de auto is voorzien van carbon keramische remmen, carbon schaalstoelen en carbon interieurlijsten.
Ook is de M3 voorzien van het M-drivers Package, Harman Kardon-audio, 360 graden rondomzichtcamera en nog veel en veel meer.

Kijk voor de volledige optielijst onderaan deze beschrijving.

Deze M3 Touring is volledig standaard, zoals hij uit de fabriek kwam rollen, geen tuning of modificaties.

Historie:

Nieuw gekocht en samengesteld door een medewerker (en groot liefhebber) van BMW München.
Wij kochten de M3 rechtstreeks van deze eerste eigenaar en haalden de auto persoonlijk bij hem op.

Onderhoud:

Inrijcontrole doorgevoerd bij 1923 kilometer bij BMW.
Door zijn leeftijd nog geen onderhoud nodig gehad.
Volgende onderhoudsbeurt benodigd over 13.000 kilometer of 07-2025.
De auto beschikt nog over fabrieksgarantie, die desgewenst ook nog te verlengen is bij BMW.

Conditie:

In smetteloze nieuwstaat.
Uiteraard volledig in de eerste lak en schadevrij.
Van een liefhebber voor een liefhebber, wat een machine!

Volledige fabrieksoptielijst:

Editions And Packages
S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line
S7ME M Drivers Package
S7MM M RACE TRACK PACKAGE
S7R7 Innovation Package

Comfort And Interior Equipment
S418 Luggage Compartment Package
S420 Sun Protection Glazing
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory
S48C M Carbon Bucket Seats
S493 Storage Compartment Package
S494 Seat Heating Driver/Passenger
S4AW Instrument Panel Sensatec
S4GQ M Seat Belts
S4MC Interior Trimstrips

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie