Bouwjaar | 23-07-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.262 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
€ 94.875,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.262 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bergwerff Automotive BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bannepoort 2 |
Postcode | 4205 MZ |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 624011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bergwerffbmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2022
Modelcode: G20
Typenummer: 31AY
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 190 x 143 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 2.210 kg
Interieur
Interieurkleur: Volleder 'Merino' Schwarz / Schwarz
Bekledingcode: X3SW
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 230 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Bergwerff Garantie
o Technisch afleverklaar gemaakt volgens de hoogste standaard
o 1 jaar onderhoudsvrij of minimaal 10.000 kilometer
o Gratis BMW Service Card
o Gratis BMW Privileges status
o Gratis BMW Verlengde Pechhulp
Lees meer over de unieke Bergwerff Garantie op www.bergwerffbmw.nl/service/bergwerff-garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.