Bouwjaar | 09-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.770 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
€ 86.875,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.770 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bergwerff Automotive BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bannepoort 2 |
Postcode | 4205 MZ |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 624011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bergwerffbmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Modelcode: I20
Typenummer: 21CF
Technische informatie
Vermogen: 385 kW (523 PK)
Vermogen elektromotor(en): 190 kW (258 PK)
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 629 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 111 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 65 km actieradius per uur, compleet vol in 10 uur en 8 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 195 kW, 715 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 27 minuten
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Suite Amido
Bekledingcode: SCHA
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-08-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (24 maanden)
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 24 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 29:10
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:46
Bruikbare accucapaciteit: 105.92 kWh
Ingeschatte actieradius: 476 km
Ingeschat verbruik: 25.84 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 467 km
Actieradius praktijk winter: 403 km
Verbruik praktijk zomer: 25.43 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.47 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Bergwerff Garantie
o Technisch afleverklaar gemaakt volgens de hoogste standaard
o 1 jaar onderhoudsvrij of minimaal 10.000 kilometer
o Gratis BMW Verlengde Pechhulp
Lees meer over de unieke Bergwerff Garantie op www.bergwerffbmw.nl/service/bergwerff-garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.