BMW IX Xdrive50 - Pano - Bowers & Wilkins - Stoelventilatie - Driving Ass Prof - Trekhaak

€ 86.875,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.770 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 384 kW (523 pk)

BMW IX Xdrive50 - Pano - Bowers & Wilkins - Stoelventilatie - Driving Ass Prof - Trekhaak


€ 86.875,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.770 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 384 kW (523 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bergwerff Automotive BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bannepoort 2
Postcode 4205 MZ
Plaats Gorinchem
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 624011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bergwerffbmw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Modelcode: I20
Typenummer: 21CF

Technische informatie
Vermogen: 385 kW (523 PK)
Vermogen elektromotor(en): 190 kW (258 PK)
Koppel: 765 Nm

Aandrijving
Actieradius: 629 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 111 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 65 km actieradius per uur, compleet vol in 10 uur en 8 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 195 kW, 715 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 27 minuten

Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Suite Amido
Bekledingcode: SCHA
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-08-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (24 maanden)
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 24 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 29:10
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:46
Bruikbare accucapaciteit: 105.92 kWh
Ingeschatte actieradius: 476 km
Ingeschat verbruik: 25.84 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 467 km
Actieradius praktijk winter: 403 km
Verbruik praktijk zomer: 25.43 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.47 kWh/100km

= Bedrijfsinformatie =

Bergwerff Garantie

o Technisch afleverklaar gemaakt volgens de hoogste standaard
o 1 jaar onderhoudsvrij of minimaal 10.000 kilometer
o Gratis BMW Verlengde Pechhulp

Lees meer over de unieke Bergwerff Garantie op www.bergwerffbmw.nl/service/bergwerff-garantie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW iX | Op grote voet

BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.

Autotest | BMW iX Op grote voet

De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.

Plus

  • uitmuntend weggedrag
  • superieur gevoel
  • innovatief concept

Min

  • onhandig klein dashboardkastje
  • onhandelbaar groot in de stad
  • belachelijke IconicSounds

Conclusie

De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.

De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.

Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.

Deel deze advertentie