Bouwjaar | 28-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.294 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.294 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Maassche Echt B.V. |
Contactpersoon | - |
Adres | Bellweg 3 |
Postcode | 6101 XA |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 386286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaasschebmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2021 - dec. 2022
Modelcode: I20
Typenummer: 11CF
Technische informatie
Koppel: 630 Nm
Aandrijving
Actieradius: 413 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 197 x 170 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.340 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 3.010 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 70 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 68 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 21 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 578 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Suite Amido
Bekledingcode: SCHA
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:26
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:10
Bruikbare accucapaciteit: 66.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 306 km
Ingeschat verbruik: 25.17 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 306 km
Actieradius praktijk winter: 264 km
Verbruik praktijk zomer: 24.77 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.69 kWh/100km
Intelligente technologie. Geen emissies en een fantastisch rijgedrag. Welkom in de BMW iX. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Een koude start op frisse dagen? Niet met de behaaglijke stoelverwarming.
Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook 4 zone climate control.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid.
The future is now, rij elektrisch! Maak een afspraak voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
De Maassche Echt vindt u 30 minuten onder Eindhoven ter hoogte van het knooppunt A2 met A73(tevens eindpunt A73 komende vanuit Nijmegen/Venlo).
Bekijk ook www.bmw-occasions.nl .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.