Bouwjaar | 22-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.869 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
€ 64.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.869 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Severs Breeman Gouda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Antwerpseweg 11 |
Postcode | 2803 PB |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 513000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seversbreeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - jun. 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 31AW
Technische informatie
Koppel: 795 Nm
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Wielbasis: 286 cm
Accu
Accu: 80 kWh
Accu laden: 3-fasen, 11 kW, compleet vol in 7 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 150 kW
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Bekledingcode: VBEW
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-02-2026
Garantielabel: BMW Premium Selection
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 15:00
Bruikbare accucapaciteit: 76 kWh
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.