BMW I4 M50 High Executive M-Sport l Panorama l HUD l 360 camera l sportstoelen

€ 68.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.320 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 399 kW (543 pk)

BMW I4 M50 High Executive M-Sport l Panorama l HUD l 360 camera l sportstoelen


€ 68.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.320 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 399 kW (543 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C Gallery Exclusive
Contactpersoon Cris de la Torre Diaz
Adres George Marshallweg 7
Postcode 1689 ZS
Plaats Zwaag
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cgalleryautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - 2024
Modelcode: G26

Technische informatie
Koppel: 795 Nm

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 510 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.735 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 70 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 37 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 210 kW, 831 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:18
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.7 kWh
Ingeschatte actieradius: 396 km
Ingeschat verbruik: 23.32 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 378 km
Actieradius praktijk winter: 326 km
Verbruik praktijk zomer: 22.95 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.5 kWh/100km

Mc: 7179

Nooit meer een krappe kofferbak; deze heerlijke hatchback geeft u zoveel ruimte als u wilt! Deze auto, aangedreven door een krachtige elektromotor, levert indrukwekkende prestaties met een topsnelheid van meer dan 200 km/u. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Maximaal comfort en stijl krijgt u dankzij het lederen interieur. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het full map navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. De uitrusting van deze auto is met automatische airconditioning, regensensor, cruise contro

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!

De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?

Autotest | BMW i4 Eindelijk wat te kiezen!

De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.

Plus

  • weggedrag als een gewone BMW
  • motorisch superieur aan een gewone BMW

Min

  • geen bergruimte onder voorklep
  • geen ruitenwisser achterop

Conclusie

De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.

Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.

Deel deze advertentie