Bouwjaar | 25-07-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.045 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
€ 56.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.045 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 399 kW (543 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Priem BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uitweg 15a |
Postcode | 3645 TA |
Plaats | Vinkeveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jospriem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - jun. 2024
Modelcode: G26
Technische informatie
Vermogen: 400 kW (544 PK)
Vermogen elektromotor(en): 230 kW (313 PK)
Koppel: 795 Nm
Aandrijving
Actieradius: 520 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.735 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 72 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 37 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 205 kW, 827 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:18
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.7 kWh
Ingeschatte actieradius: 396 km
Ingeschat verbruik: 23.32 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 386 km
Actieradius praktijk winter: 333 km
Verbruik praktijk zomer: 22.96 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.5 kWh/100km
AKTIEPRIJS: Met deze BMW i4 maakt u een krachtig statement: elektrisch rijden is niet alleen beter voor het milieu, het is ook gewoon leuk. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! Deze auto uit 2022 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 18045 kilometer. Een krachtige 544 PK electro motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De auto is uitgerust met lederen bekleding. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, adaptief M-onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. De uitrusting van deze BMW is met automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, sportstuurwiel en automatisch dimmende buitenspiegels behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze BMW i4 is hij uitgerust met
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.