Bouwjaar | 11-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.943 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.943 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Pijper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Straatweg 1a |
Postcode | 3604 BA |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 571454 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdepijper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2021 - jun. 2024
Modelcode: G26
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 570 km
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.605 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 167 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Wauw, wat een ongelofelijk gave auto is dit! Een BMW i4, maar niet zomaar een i4: Nederlands geleverd, Originele blauw matkleurige lak, M-Sport uitgevoerd en voorzien van vrijwel alle opties! En we mogen concluderen: de vorige eigenaar had een bijzondere goede smaak! Deze echte eyecatcher verkeerd uiteraard in nieuwstaat en is dus voorzien van een enorme lijst aan opties, waarvan de meest bijzondere zijn de Stoelverkoeling- & verwarming, Stuurwielverwarming, Headupdisplay, Harman/Kardon installatie, Elektrische stoelen met memory voor de bestuurder, 360 graden camera, Full LED verlichting rondom, Keyless entry, dikke 19" LM-Velgen en uiteraard alle Originele boekjes en sleutels.
= Bedrijfsinformatie =
Een inruilvoorstel ontvangen? U kunt ons altijd per WhatsApp bereiken: 0346-571454!
De verkoop is iedere donderdag- en vrijdagavond ook van 19.00 - 21.00 voor u geopend! Tevens kunt u op afspraak ook in de avonduren en op zondag bij ons terecht.
Kijk voor meer informatie ook op www.autobedrijfdepijper.nl of belt u met 0346-571454 of 06-54304831.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.