Bouwjaar | 17-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.947 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 45.875,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.947 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bergwerff Automotive BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bannepoort 2 |
Postcode | 4205 MZ |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 624011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bergwerffbmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2022 - jun. 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 41AW
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aandrijving
Actieradius: 483 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.545 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 70 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 80 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 180 kW, 806 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Interieur
Interieur: Alcantara Sensatec Schwarz, Leder/alcantara (KGNL)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 16-05-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (24 maanden)
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 24 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 66.78 kWh
Ingeschatte actieradius: 348 km
Ingeschat verbruik: 22.29 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 358 km
Actieradius praktijk winter: 309 km
Verbruik praktijk zomer: 21.95 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.29 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Bergwerff Garantie
o Technisch afleverklaar gemaakt volgens de hoogste standaard
o 1 jaar onderhoudsvrij of minimaal 10.000 kilometer
o Gratis BMW Verlengde Pechhulp
Lees meer over de unieke Bergwerff Garantie op www.bergwerffbmw.nl/service/bergwerff-garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.