Bouwjaar | 20-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.632 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 49.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.632 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hedin Automotive BMW Numansdorp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg de Zeeuwstraat 130 |
Postcode | 3281 AL |
Plaats | Numansdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 658111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hedin.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2022 - jun. 2024
Modelcode: G26
Typenummer: 41AW
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 457 km
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 185 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.545 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Alcantara Sensatec Schwarz, Alcantara (KGNL)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 168 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
= Bedrijfsinformatie =
Gaat jouw autohart sneller kloppen van deze auto? Plan vrijblijvend een proefrit in om de auto in het echt te ervaren. We staan graag voor je klaar bij vragen of voor advies.
Dubbelsteyn is je vertrouwde BMW én MINI dealer in de regio Zuid-Holland met vestigingen in Dordrecht en Numansdorp. In juli 2024 zijn beide vestigingen overgenomen door Hedin Automotive. De 140 enthousiaste en gekwalificeerde teamleden van Dubbelsteyn blijven na de overname je vertrouwde BMW- en MINI-specialisten. Wat wel gaat veranderen is de naam. Dubbelsteyn wordt Hedin Automotive. Hiermee groeit Hedin Automotive naar 7 BMW- en MINI-vestigingen in Brabant, Zeeland en Zuid-Holland.
Meer aandacht. Meer service.
Bij Hedin Automotive vind je een ruime voorraad van zo'n 7.000 nieuwe en tweedehands auto's. Voor jezelf of je bedrijf. Om te kopen of te leasen. Wij onderhouden je auto in onze werkplaatsen en herstellen een schade als dat nodig is. En natuurlijk helpen we je bij de financiering of verzekering.
Welkom bij Hedin Automotive. Autohart van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i4 | Eindelijk wat te kiezen!
De eerste elektrische auto's van BMW waren ronduit revolutionair. De i3 en i8 zagen er uit als auto's uit de toekomst en reden echt anders dan conventionele auto's. Nu introduceert BMW de volgende generatie elektrische auto's. Zorgt de i4 wederom voor een revolutie?
De BMW i4 biedt de ruimte en rij-dynamiek van een gewone BMW, maar combineert dat met het comfort, de prestaties en de lage kilometerkosten van een elektrische auto.
Plus
- weggedrag als een gewone BMW
- motorisch superieur aan een gewone BMW
Min
- geen bergruimte onder voorklep
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
De meeste elektrische auto's hebben grofweg dezelfde rijeigenschappen. Ze bieden extreme souplesse dankzij het hoge koppel van de elektromotor. En ze hebben allemaal de batterijen in de vloer, waardoor ze weliswaar zwaar maar ook stabiel zijn. Daarom wordt vooral geconcurreerd met de software (zelfrijdende functies, slimme assistenten). Op dat laatste gebied is de i4 zeker geen stakker, maar voor BMW is software slechts een bijzaak.
Bij BMW draait alles om rijplezier en dat is het uitgangspunt van de i4. Daarom is de i4 geen SUV, maar een "Gran Coupé". De elektrische aandrijving is benut om meer comfort en meer sportiviteit te kunnen bieden dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor. Het belangrijkste is: de i4 voelt niet zwaar, maar stuurt en remt even alert en exact als een traditionele BMW. Kortom: met de i4 valt er eindelijk wat te kiezen voor wie geen computerfreak is, maar autoliefhebber in hart en nieren.