Bouwjaar | 15-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2017 - nov. 2018
Modelcode: I01
Referentienummer: 11290919661656
Technische informatie
Vermogen: 125 kW (170 PK)
Vermogen elektromotor(en): 135 kW (184 PK)
Koppel: 270 Nm
Aandrijving
Actieradius: 280 km (255 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 401 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.700 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 42 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 70 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 50 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 199 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 40 minuten
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:55
Bruikbare accucapaciteit: 40.09 kWh
Ingeschatte actieradius: 191 km
Ingeschat verbruik: 19.41 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 189 km
Actieradius praktijk winter: 163 km
Verbruik praktijk zomer: 17.99 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 21.56 kWh/100km
Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze BMW i3 kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. We hebben het hier over een auto uit 2018, hij heeft 104001 kilometer op de teller staan. Met zijn krachtige elektromotor biedt deze auto een uitzonderlijk rijgenot. De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Een goede zithouding is essentieel voor een fitte rit. Daarom is deze auto uitgerust met comfortstoelen. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Ook is de auto voorzien van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Slim, efficiënt, veilig en goed geïnformeerd rijden? Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! Onder alle omstandigheden een volmaakt geluid onderweg: het h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.