Bouwjaar | 21-02-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.659 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 9.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.659 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rick van Lierop |
Contactpersoon | Rick van Lierop / Jur Sikman |
Adres | Spoorsingel 15 |
Postcode | 1761 EA |
Plaats | Anna Paulowna |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 533360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57834643 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvlauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - aug. 2016
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 190 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.620 kg
Accu
Accu: 19 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 5.5 kW, 58 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 27 minuten
Accu snelladen: 50 kW, 309 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 08:00
Bruikbare accucapaciteit: 18.05 kWh
Ingeschatte actieradius: 110 km
Ingeschat verbruik: 18.98 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 133 km
Actieradius praktijk winter: 110 km
Verbruik praktijk zomer: 17.87 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 21.58 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 129 kWh/100km
Compleet dealer onderhouden BMW i3. Nederland geleverd exemplaar in prachtige staat. Voorzien van trekhaak! Sepp subsidie regeling is weer van kracht ! Particulier komt in aanmerking voor € 2.000,- subsidie.
Dan is uw netto investering € 7.899,-
= Bedrijfsinformatie =
Onze gehele voorraad is geïnspecteerd in onze werkplaats en voorzien van een nieuwe APK. Tenaamstelling kosten zijn bij de prijs inbegrepen. U heeft de mogelijkheid de auto af te laten leveren met een afleverpakket naar keuze, te zien onder 'All-in' op onze internetpagina www.rvlauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.