Bouwjaar | 27-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.514 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 17.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.514 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neplenbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorseweg 33 |
Postcode | 7478 BB |
Plaats | Diepenheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneplenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2017 - nov. 2018
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 300 km
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.670 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 131 kWh/100km
Electrische BMW i3 met 94Ah accu (33 kWh)97000 kmAPK 5-2025
Nieuwprijs van deze auto in maart 2017 was € 52000. Nu kost deze auto € 17950.
tegen meer prijs set winterbanden
Een grote beurt met APK is recent uitgevoerd, inclusief airco-check en navigatie-update.
De BMW i3 is speciaal ontworpen als elektrische auto. De carrosserie is gemaakt van van carbon, de meeste delen aan de buitenkant zijn van kunststof, waardoor de auto slechts 1220 kilo weegt. Voorlopig betaalt u nog geen wegenbelasting voor deze auto. Verzekeren kan ook goedkoop.
De BMW i3 heeft vrij smalle banden en grote wielen, daardoor is de draaicirkel erg klein.
Met de accu in deze auto kunt u probleemloos en comfortabel 200 tot 230 kilometer rijden. Het rijbereik van deze auto hangt af van uw rijstijl, welke wegen u rijdt, en vooral ook van de buitentemperatuur, want verwarming of airco kosten ook energie. Dat is bij een benzine- of diesel-auto ook zo, maar door het beperktere rijbereik van de i3 merkt u dit eerder. De ervaring leert dat u vanzelf rustiger gaat rijden, en ook dat u snel went aan hoe u met elektrisch rijden en laden kunt omgaan.
Deze i3 heeft veel opties: adaptieve LED koplampen, leren bekleding, airco, schuifkanteldak, comfort access, Harman Kardon audio, DAB radio, grote navigatie, inparkeerhulp, botswaarschuwing, camera achter, adaptieve cruise control, filehulp, regensensor, dimmende spiegels, stoelverwarming, parkeersensors voor/achter, hill hold-functie, Isofix-punten op de achterbank.
U kunt een BMW app op uw telefoon gebruiken om diverse functies van de auto te bedienen.
Elektrisch rijden is fijn! Lekker stil, u hoort geen motorgeluid, snel, want een elektromotor heeft veel kracht. Deze auto is goedkoop in onderhoud, want er zijn veel minder onderdelen die slijten.
U hoeft niet te schakelen, het is een automaat. De auto remt af tot stilstand als u het gaspedaal loslaat. Daardoor wordt energie opgewekt die u weer gebruikt bij optrekken. Dat maakt deze auto erg zuinig.
Elektrisch rijden is goed voor het milieu, en de auto is grotendeels te recyclen. U hoeft niet bang te zijn dat de accu over een paar jaar ineens niet goed meer is, de accu heeft nu, na ruim 7 jaar, nog de volledige capaciteit, doordat de software ervoor zorgt dat de accu wordt gekoeld of verwarmd als dat nodig is tijdens het opladen. De verw
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.