Bouwjaar | 16-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.029 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.029 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Totalbility B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenkamp 13 |
Postcode | 9461 VC |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 209500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.totalbility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - jun. 2022
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 359 km (260 km elektrisch)
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 401 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.710 kg
Accu
Accu: 42 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 3, 3-fasen, 11 kW, 71 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 50 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 203 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 40 minuten
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:55
Bruikbare accucapaciteit: 40.09 kWh
Ingeschatte actieradius: 240 km
Ingeschat verbruik: 19.41 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 193 km
Actieradius praktijk winter: 166 km
Verbruik praktijk zomer: 18.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 22.57 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 131 kWh/100km
Bent u een particulier en koopt u deze elektrische personenauto? Dan komt u in aanmerking voor de Subsidie Elektrische Personenauto's Particulieren (SEPP). Vraag de Subsidie Elektrische Personenauto's Particulieren aan en ontvang € 2.000,- subsidie!
Kijk op de website: https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte voor de voorwaarden!
Compact en toch royaal met ruimte, deze hatchback. Ideaal met de extra deur aan de achterzijde. Bent u ook toe aan een auto met elektromotor? Goeie keuze! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het digitale dashboard ondersteunt u voortdurend met actuele, bruikbare informatie. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. In de file rijden vreet concentratie. Daarom komt de file assistent te hulp om veilig afstand te houden en automatisch te stoppen als uw voorligger stilstaat. Deze BMW i3 is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. De BMW is standaard voorzien van: dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB tuner en reg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.