Bouwjaar | 08-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 17.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kroon Auto's |
Contactpersoon | Dirk Jan Kroon |
Adres | Molenstraat 20 |
Postcode | 5317 JG |
Plaats | Nederhemert |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 551005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22358389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kroonautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - jun. 2022
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 359 km (255 km elektrisch)
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 401 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.710 kg
Accu
Accu: 42 kWh, Conditie: 97%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 70 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 50 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 199 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 40 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:55
Bruikbare accucapaciteit: 40.09 kWh
Ingeschatte actieradius: 240 km
Ingeschat verbruik: 19.41 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 189 km
Actieradius praktijk winter: 163 km
Verbruik praktijk zomer: 18.27 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 21.9 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 13.1 kWh/100km
Mooie BMW i3 120Ah 42kWh 2019. Aviloo batterij test score van 97/100! Zie foto's voor rapport.
€ 14.793,- is excl. 21% BTW.
€ 17.900,- is incl. 21% BTW.
Voorzien van o.a. Climate Control (Airco), Navigatiesysteem Business, LED Verlichting, Adaptieve Cruise Control, Warmtepomp, Bluetooth Telefoonvoorbereiding, Verwarmde Voorstoelen, USB- & Multimedia Aansluiting, Parkeersensoren v+a & Achteruitrijcamera, 19 inch LMV, enz.
De accu van de BMW i3 120 Ah heeft een capaciteit van 42.2 kWh. Daarvan is 37.9 kWh daadwerkelijk te gebruiken. Hiermee wordt in de praktijk een actieradius van ongeveer 235 kilometer gehaald. Opladen gaat via een Type 2 aansluiting en het standaard laadvermogen van de boordlader is 11 kW. Hiermee is de accu in ongeveer 4 uur 15 minuten vanaf leeg weer helemaal opgeladen. Snelladen is mogelijk via een CCS aansluiting. Het maximale snellaadvermogen is 49 kW. De accu kan echter niet continu met dit vermogen geladen worden. In een gemiddelde snellaadsessie zal het gemiddelde snellaadvermogen ongeveer 47 kW zijn. De accu laadt daarmee in ongeveer 40 minuten van 10 tot 80%. Hiermee wordt ongeveer 160 kilometer aan actieradius toegevoegd.
- Geen afleveringskosten
- Auto is netjes gepoetst, inclusief nieuw matten set.
- Voor de aflevering een recente APK.
- Tellerrapport / NAP aanwezig, gegarandeerde kilometerstand
- Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk.
Zie onze website www.kroonautos.nl voor het complete aanbod, welkom voor een geheel vrijblijvende proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.