Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 297.643 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 297.643 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 189 kW (257 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B.O. Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hassinkweg 4A |
Postcode | 7556 BV |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14628652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4907 x 1860 x 1462 cm
Wielbasis: 297 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
EXPORT
= Bedrijfsinformatie =
Alleen voor export bestemd
Voor vragen kunt u contact opnemen op tel 06 39793687 of 06 14628652.
Ook kunt u ons een Whatsapp sturen
Na openingstijden zijn wij niet bereikbaar
Openingstijden:
Maandag 9:00 -- 17:00
Dinsdag 9:00 -- 17:00
Woensdag 9:00 -- 17:00
Donderdag 9:00 -- 17:00
Vrijdag 9:00 -- 17:00
Zaterdag 9:00 -- 15:00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.