Bouwjaar | 16-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Maassche Venlo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsonweg 1 |
Postcode | 5928 LW |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3552333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaasschebmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2020 - apr. 2021
Modelcode: G31 LCI
Typenummer: 11CG
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 215 kW (292 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 135 kW (184 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 46 liter
Actieradius: 63 km (50 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Nappa Schwarz
Bekledingcode: LZFK
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 38 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,9 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 154 kWh/100km
Als je gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze BMW 5-serie Touring een auto voor jou. Deze hybride auto beschikt over een verbrandingsmotor én een elektromotor. Daardoor rijdt de auto zeer comfortabel en is tegelijk zuinig in het verbruik. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. De comfortstoelen voorin zitten op lange ritten zo prettig dat u bijna vergeet te pauzeren. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Door het glazen panoramadak heeft u een weidse zichthoek en geniet u van licht en een gevoel van ruimte. De intensiteit van de laserlight koplampen benadert daglicht. Toch hebben tegenliggers geen last. Natuurlijk behoren BMW M-sportpakket en zwart dakdraagsysteem ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De elektrisch inklapbar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.