Bouwjaar | 01-02-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.476 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
€ 44.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.476 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roos Bmw & Mini specialist sinds 2002 |
Contactpersoon | Dirk-Jan Roos |
Adres | Omroepweg 15 |
Postcode | 1324 KT |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5346550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageroos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2023
Modelcode: G30 LCI
Typenummer: 11AG
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 46 liter
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 496 x 187 cm
Wielbasis: 298 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder dakota schwarz
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,5 kWh/100km
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 159 - € 174 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket: Standaard 3 maanden Roos garantie en minimaal 10 maanden APK - Compleet gepoetst - Gecontroleerd op schade verleden - Gecontroleerde kilometerstand - Technische kwaliteitscontrole door specialist - Hoge service ook na uw aankoop - 1 aanspreekpunt.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.