Bouwjaar | 03-09-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 378.757 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
€ 7.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 378.757 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stadauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van gentstraat 70 |
Postcode | 1171 GM |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31202856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stadautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 186 x 146 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.265 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij geven geen korting op de rijklaarprijs!
Bellen voor vertrek is wel zo handig om teleurstellingen te voorkomen.
Al onze auto's zijn gewassen en gestofzuigd. Wij berekenen geen afleverkosten! De prijs die u ziet is wat u betaalt!
Alle keuringen bij ons op locatie zijn toegestaan op al onze auto's! Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Inruil is te bespreken. Wij kunnen de auto bij ons op locatie tenaamstellen. Wij werken op afspraak, dit is mogelijk tussen 09.00 en 20.00 van maandag tot en met zaterdag. Kom vrijblijvend langs om de auto te bekijken!
EU Export buyers: The rest BPM needs to be paid as a deposit. After registration inside EU within 10 weeks. We pay the BPM back.
Non EU export Buyers: Export via Germany. Rest BPM -€250.
Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Stadauto's niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in deze advertentie verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet gegarandeerd worden op juistheid door Stadauto's. Alle informatie is onder voorbehoud van druk,- zet,- prijs,- en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.