BMW 3-Serie gt Gran Turismo 330i M Edition PANO VOL INRUIL MOGELIJK
€ 22.950,-
Bouwjaar | 23-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.918 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.918 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf R. Versteeg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 4 |
Postcode | 3404 LC |
Plaats | Ijsselstein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25363563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrversteeg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 245/40 R19
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.190 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Aangeboden in werkelijke NIEUWSTAAT verkerende BMW 3-serie Gran Turismo 330i M Edition Sport!
Voorzien van vol lederen sportinterieur, groot navigatiesysteem, panoramadak, xenon, led, memory stoelen, Harman Kardon, facelift, DAB Plus etc.!
Rijdt en schakelt werkelijk als nieuw.
Origineel Nederlands geleverd en afkomstig van de 1e eigenaar.
Dealer onderhouden, recent onderhoudsbeurt gehad, alle boeken en sleutels zijn aanwezig.
Volledige historie bekend.
Gegarandeerd kloppende KMstand met NationaleAutoPas.
Prijs is inclusief garantie, geen bijkomende kosten.
Inruil is mogelijk.
Deze auto kopen dmv financiering? Zie onze website voor de mogelijkheden www.autobedrijfrversteeg.nl
De auto is op afspraak te bezichtigen in IJsselstein.
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf R. Versteeg
www.autobedrijfrversteeg.nl
Wij zijn ook te volgen op Facebook Autobedrijf R. Versteeg
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie GT | Groter is beter
Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.
De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie
Min
- stil, maar mag stiller
- sterke, maar toch tamme dieselmotor
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.
De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.
De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.