BMW 3-Serie gt Gran Turismo 320i Centennial Executive|Navi|Cruise|pdc
€ 19.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 140.757 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 140.757 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Carstar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bovendijk 13 |
Postcode | 2295 RV |
Plaats | Kwinstheul |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29003030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R18
Bandenmaat achter: 255/40 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 462 x 181 x 143 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.535 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Een zakenauto waar u mee aan kan komen. Representatief en goed voor eindeloos veel kilometers. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De klasse komt van het lederen interieur en het slimme gemak van de elektrisch bedienbare achterklep. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. U bent in deze BMW ook voorzien van lederen sportstuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
In de BMW 3-serie Gran Turismo heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie GT | Groter is beter
Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.
De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie
Min
- stil, maar mag stiller
- sterke, maar toch tamme dieselmotor
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.
De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.
De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.