![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-11-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.320 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 25.600,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.320 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Jean-Claude |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Omer De Vidtslaan 55 |
Postcode | 1760 |
Plaats | Roosdaal |
Land | België |
GSM | +32 (0)474 - 945317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagejeanclaude.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
manueel - benzine - 32.320 km - 121g/co² - euro 6 - 103 kw.
Met ondermeer: navigatie, achteruitrijcamera, muziekstreaming, sfeerverlichting, front- en lane assist, geheel digitaal combi, inductieladen, wifi hotspot, Apple & Android Carplay, afneembare trekhaak, ...
Chassisnummer: WBA7K310907F18513
BIV Vlaanderen:
Jaarlijkse verkeersbelasting: € 210,86
Belasting op inverkeerstelling: € 358,04
Dienst na verkoop in eigen atelier.Wagen krijgt steeds onderhoud bij verkoop (vertrek).12 maanden wettelijke garantie.Volledige reiniging van de wagen.Alle vereiste documenten.Car - Pass certificaat (gewaarborgde kilometerstand).Technische keuring (met detailverslag) + inschrijvingsdocument.U krijgt steeds de mogelijkheid tot een proefrit.
ENKEL EN ALLEEN OP AFSPRAAK. 0477 263 768
www.garagejeanclaude.be
info@garagejeanclaude.be
Service après - vente.Le véhicule reçoit un entretien au moment de la livraison.Une garantie de 12 mois (requis par la Loi).Un nettoyage toute an profondeur de l' intérieur & l' extérieur.Toutes les documents requis.Le certificat Car - Pass (kilométrage garanti).Contrôle technique avec rapport détaillé + document d'enregistrement.Un essay (testrit) est également possible.SEULEMENT SUR RENDEZ - VOUS. 0477 263 768
www.garagejeanclaude.be
info@garagejeanclaude.be
Voor een krediet werken wij samen met:
Luc Van den Perre
www.assuconsultavlb.be
luc@assuconsult.be
02 461 18 16
Pour demande de crédit nous travaillons ensemble avec:
Luc Van den Perre
www.assuconsultavlb.be
luc@assuconsult.be
02 461 18 16
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
![Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10137/bmw-1-serie.jpg)
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.