![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.700 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 13.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.700 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Leimbergen cv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gentsesteenweg 261 |
Postcode | 9420 |
Plaats | Erpe |
Land | België |
GSM | +32 (0)495 - 258568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelleimbergen.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
**BMW 1 Serie 116d Hatchback**
----Aantal kilometers | Kilométrage: ** 89.700 km**
1e inschrijving | Mise en circulation: **05/01/2017
**Kleur | Couleur:** Black Sapphire Metallic - Stof zwart / Tissu noir**
----**Belangrijkste opties:**
* 493 Opbergpakket
* 606 Navigatiesysteem Business
* 6NH Basis bluetooth telefoonvoorbereiding en USB-aansluiting
* 507 Park Distance Control achter (PDC)
* 205 Automatische transmissie
* 320 Levering zonder typeaanduiding op achterzijde
* 249 Multifunctioneel stuurwiel
* 544 Cruise control
----**Options et équipements:**
* 205 Boîte de vitesses automatique à 8 rapports
* 606 Navigation multimédia Business
* 6NH interface Bluetooth pour téléphone portable, inclut le port audio USB
* 493 Kit rangement
* 249 Touches multifonctions sur le volant
* 320 Omission sigle
* 507 Système d'aide au stationnement PDC arrière
* 544 Régulateur de vitesse
----Voor meer info gelieve te bellen:
Pour plus d' informations, appelez s'il vous plaît:
**+32 495 258 568 (Luc Leimbergen)
+32 494 401 005 (Shanaqua Leimbergen)**
**OPGELET: **Enkel te bezichtigen na afspraak.
**ATTENTION: **seulement pour visiter sur rendez-vous.
**Bezoek onze website en volg ons op sociale media voor meer nieuws en foto's!
****Visitez notre médias sociaux pour plus de nouvelles et de photos.**
We spreken Nederlands / Nous parlons français / We speak english
----Vlaanderen:
* Jaarlijkse verkeersbelasting: **€ 263,05**
* Belasting op inverkeerstelling (BIV): **€ 374,43**
Wallonie / Brussels Hoofdstedelijk Gewest / Région de Bruxelles-Capitale:
* Jaarlijkse verkeersbelasting / Taxe de circulation: **€ 245,39**
* BIV / Taxe de mise en circulation: **€ 73,80**
Wallonie:
* Taxe éco-malus: **€ 0**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
![Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10137/bmw-1-serie.jpg)
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.