![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.552 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 17.740,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.552 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungTimersHolland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bovenkamp 8A |
Postcode | 1391 LA |
Plaats | Abcoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22816111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimersholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 245 km/u
Ledig gewicht: 1.380 kg
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Zeldzame BMW 1-serie Coupé met 6-cilinder en M-pakket. Voorzien van sportieve 6-bak, M-pakket, cruise control, climate control, sportstoelen, verlagingset, navigatie en nog veel meer. Kilometerstand is gegarandeerd en aantoonbaar met complete onderhoudshistorie, Carfax rapport en Carvertical rapport. Carrosserie en interieur zijn in keurige conditie. Dit is een zeer waardevaste investering omdat dit 1 van de laatste compacte BMW's betreft met een atmosferische 6-cilinder. Tevens maakt de combinatie M-pakket en de kleur Alpinweiss hem zeer gewild. Dit wordt een echt collectors item.
= Bedrijfsinformatie =
Eventuele inruil is mogelijk.
Bezichtigingen en proefritten ALLEEN op afspraak, bel 0622816111. Bij geen gehoor: 0654102919
Elke dag bereikbaar van 08.00 uur tot 21.00 uur. (ook in het weekend)
AUTO-IMPORT:
Bent u op zoek naar een oldtimer, youngtimer, jonge gebruikte of nieuwe auto uit het buitenland. Wij leveren alle auto's op aanvraag. Transport, invoeren, keuring en nederlands kenteken wordt door ons geregeld. Voor meer informatie en/of een afspraak, bel 06-54102919.
Voor evt. afwijkingen in deze advertentie zijn wij niet verantwoordelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
![Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10137/bmw-1-serie.jpg)
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.