Bouwjaar | 21-05-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.724 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2005 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.724 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V-Max Auto's & Tuning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Hoopweg 25 |
Postcode | 7602 PJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 242 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Wielbasis: 2.760 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 218 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
We hebben er weer een. Wederom een prachtige/sportieve sedan van Beierse makelij. Een zeer sportieve sedan met een zeer fraai uiterlijk, die ook nog eens uitzonderlijk goede rijeigenschappen heeft. Eentje die erg goed rijdt en er nog uitstekend uitziet, en voorzien is van een 2.5 liter 6 in lijn met maar liefst 218Pk i.c.m. een steptronic automatische transmissie. Ja, inderdaad dat klinkt wel heel erg lekker. We hebben het hier over een bijzonder sportieve Bmw 325i AUT. Executive Edition van bj.2005. Deze Duitse schoonheid is erg compleet uitgevoerd en is goed onderhouden. Ze beschikt over erg veel kracht, veel comfort en erg veel finesse. Ze heeft verder geen gebreken en/of mankementen en rijdt en stuurt strak zoals het hoort. Origineel Nederlands geleverd. Ze ziet er ook nog eens goed uit voor haar leeftijd en kilometerstand, al is een kleine opmerking natuurlijk altijd wel te vinden. Goed rijdende auto welke voorzien is van zeer veel opties, en ook deze Beiers beauty valt in de bijtellingsvriendelijke "Youngtimer regeling". Apk tot 19-06-2025. Kilometerstand is ca 242.724.
Nap Certificaat/Tellerkaart, alle boekjes, en 1 sleutels zijn aanwezig.
Huidige Prijs €5999 = Internet Meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.
Auto wordt geleverd op standaard velgen (zie foto 11). Afgeb (gebruikte) Orig Bmw Styling 32 velgenset is leverbaar voor een meerprijs van €549.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.