Bouwjaar | 30-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.188 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 9.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.188 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Diba |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolput 14 |
Postcode | 5251 CG |
Plaats | Vlijmen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87862479 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdiba.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Diba is transparant, wij kopen onze occasions bij dealers in, controleren de auto's van te voren en maken de auto klaar om de weg op te gaan.
Wat u van ons kunt verwachten:
o Tenaamstelling en vrijwaring van voertuigen op locatie!
o 7 dagen geopend op afspraak! (ook in de avond uren)
o Technische controle.
o Minimaal 6 maanden APK.
o Controle vloeistoffen en verlichting.
o Professioneel reinigen exterieur en interieur.
o Gecontroleerde kilometerstand (NAP).
Uiteraard is inruil van uw huidige auto of motor bij ons mogelijk.
Graag verwelkomen wij u bij ons in de showroom te Vlijmen onder het genot van een kopje koffie!
Om teleurstellingen te voorkomen wil ik u verzoeken om eerst met ons telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
We ontmoeten u graag!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.