Bouwjaar | 26-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.837 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.837 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Tempel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gaasbeekstraat 10 |
Postcode | 5628 WC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39343919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Topsnelheid: 228 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4324 x 1765 x 1421 cm
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Bij Autohuis Tempel draait alles om het leveren van kwaliteit en uitstekende service. Elk voertuig in onze showroom ondergaat een grondige inspectie, zodat u met volledig vertrouwen uw keuze kunt maken.
Maar daar stopt het niet. Denkt u aan voertuigexport? Autohuis Tempel neemt het hele proces voor u uit handen, inclusief alle benodigde documentatie, tijdelijke kentekenplaten en verzekering.
Heeft u al een voertuig en wilt u een upgrade? Stuur ons simpelweg wat foto's en de kilometerstand via WhatsApp voor een snelle beoordeling.
Heeft u vragen, wilt u een proefrit maken of heeft u gewoon wat meer informatie nodig? Aarzel niet om ons een bericht te sturen, te bellen op 0639343919 of ons te benaderen via WhatsApp. Bij Autohuis Tempel staat uw tevredenheid voorop. We streven ernaar om uw auto-ervaring onvergetelijk te maken. Bovendien bieden wij de mogelijkheid om uw auto bij u thuis af te leveren, want uw gemak staat bij ons voorop. En als u na kantooruren of zelfs op zondag wilt langskomen, is dat ook mogelijk. Mocht u een afspraak willen maken, neem dan contact met ons op. We kijken ernaar uit om u te helpen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.