Bouwjaar | 28-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.954 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 19.345,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.954 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Laurens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleine Esch 993 |
Postcode | 2841 MK |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 763749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolaurens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2015 - mrt. 2016
Modelcode: F20 (5), F21 (3) LCI
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Complete en goed onderhouden BMW 118i afkomstig van de tweede eigenaar.
*Deze BMW 118i heeft altijd netjes op tijd zijn onderhoud gehad, maar vanwege het gemak van een familie met eigen garage heeft de vorige eigenaar daar geen historie van.
Alles is netjes bijgewerkt in de boordcomputer, behalve de historie dus. Bij verkoop word er een onderhoudsbeurt uitgevoerd.
De prijs is inclusief het Brons afleverpakket. Kijk op www.autolaurens.nl onder afleverpakketten voor meer informatie.
Heeft u auto in te ruilen en/of wilt u een proefrit aanvragen?
Neem contact op met één van onze verkopers per mail info@autolaurens.nl of telefonisch op het nummer: 0182 76 37 49 of via WhatsApp op nummer: 040 720 1737
*Gezien onze wisselende voorraad, graag voor bezichtiging contact opnemen om teleurstellingen te voorkomen. Aan deze advertentie worden geen rechten verleend.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.