Bouwjaar | 15-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf van der Slik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan v.d. Heydenstraat 10 |
Postcode | 2665 JA |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5212711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdslik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: F20 (5), F21 (3) LCI
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 433 x 177 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stof/alcantara 'hexagon' anthrazit / schwarz
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: vd slik: Afl. kontrole beurt incl nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK en overschrijving op uw naam.
Optioneel kunt u kiezen voor het zekerheidspakket. Dit pakket heeft een variabel bedrag naar waarde en type van de auto en bestaat uit 12 maanden BOVAG Garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, nieuwe APK, poetsen en een halve tank brandstof. Vraag naar de voorwaarden.
Automobielbedrijf van der Slik is aangesloten bij de BOVAG en N.A.P ons bedrijf is een vertrouwd adres voor: onderhoud, reparatie, APK , airco service, banden en schade herstel. U wordt snel en vakkundig geholpen waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.