Bouwjaar | 17-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.210 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
€ 6.975,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.210 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Center Roosendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlierwerf 4 |
Postcode | 4704 SB |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 544850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasioncenterroosendaal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 27 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Over BMW kun je het lang of kort hebben. Maar één ding staat vast: BMW maakt rijden geweldig. De aandrijving van deze BMW wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze BMW profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Het geluidssyteem in deze BMW 1-serie is regelbaar met behulp van de audiobediening op het stuur. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. De elektronische systemen in deze BMW helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. En deze auto heeft ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze BMW 1-serie is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Als het tijd wordt om de banden bij te pompen, waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem.
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.