Bouwjaar | 04-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolbert Sportscars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Fliert 13a |
Postcode | 3791 PV |
Plaats | Achterveld |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 444944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wolbert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - mei 2018
Modelcode: F20 (5), F21 (3) LCI
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Te koop aangeboden vanuit onze eigen privé auto's. Het betreft een origineel Nederlands geleverde auto, wij zijn de 2e eigenaar. In 2019 aangeschaft bij de BMW dealer.
Perfect dealer onderhouden. Laatste beurt (groot) uitgevoerd bij 79.354 km.
Banden rondom zijn nieuw.
Voor vragen svp mailen naar: fernando@wolbert.nl
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringskosten zijn 650 euro. Deze bevatten (verschillend per type auto) de garantieperiode, onderhoudsbeurt, nieuwe APK, halve tank brandstof (ca.) en poetsbeurt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.