Bouwjaar | 22-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.080 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.080 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GD Cartrading B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweide 12 |
Postcode | 7005 AV |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27408027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gdcartrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2015
Modelcode: F20 (5), F21 (3)
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 432 x 177 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,7 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: De auto's worden verkocht onder handelsvoorwaarde zonder garantie.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Te koop aangeboden een fijn rijdende en goed onderhouden BMW 1-serie 114i Business uit Bouwjaar 09-2014.
De BMW heeft zeer veel opties en verkeert in een goede staat en zeer veel onderhoudsrekeningen ter inzage.
Er zijn een paar kleine gebruikers sporen te vinden maar voor zijn leeftijd en kilometerstand gewoon een zeer nette en goed rijdende auto.
Er zijn andere sportvelgen geplaatst waardoor het bandenspanningscontrole lampje brand omdat de computer geen contact kan maken met de sportvelgen.
Inruil is mogelijk bij ons bedrijf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.