Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.692 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.480 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 54.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.692 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.480 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Marc Berkers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 10 |
Postcode | 5753 PC |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 785178 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marcberkers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2019 - jun. 2023
Technische informatie
Koppel: 480 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.415 kg
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Letterlijk een bommetje op wielen met geweldige 5-cilinder! Stuurt zeer direct en in combinatie met QUATTRO een uiterst stabiele wegligging. O.a. lederen bekleding, elektr.. bedienbare voorstoelen, stoelverwarming, 20", sportuitlaat, B&O , carbondelen etc. De TT RS heeft een Belgische registratie, tegen meerprijs ( BPM ) met NL kenteken te leveren .
Neem contact op voor meer info.
= Bedrijfsinformatie =
Kom gerust langs voor een bezichtiging of proefrit.
Wij zijn een erkend Bovag/RDW autobedrijf en indien gewenst ruilen we uw auto ook in.
Geopend op maandag tot en met vrijdag van 8.30 - 17.30 uur. Zaterdag geopend van 8.30 tot 16.00 uur. 'S avonds geopend op afspraak.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Garage Marc Berkers BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden. Op al onze leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.